Kniha vzkazů

Seriózní dotazy, které budou obsahovat nepozměněné jméno, příjmení a e-mailovou adresu posílejte, prosíme, na některou z e-mailových adres uvedených v kontaktech. Děkujeme.

Počet vzkazů: 737

Přidat vzkaz

Nový vzkaz
Jméno autora:
Email autora:
Titulek vzkazu:
Obsah vzkazu:
V textu komentáře nejsou povoleny žádné formátovací znaky
Další vzkazy: « < 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 > »
Titulek: To Pepa, Peter, Balvan, Franta Planicka, Jarda fon fidlakof, Autor: Umravňující duch Cát, Datum: 16. července 2007 7:42

Opakujte po mně: "Jsem ubohý a omezený." a dejte si to alespoň třikrát, abyste si to zapamatovali.

Titulek: Diskuze, Autor: Pepa, Datum: 16. července 2007 0:53

Peter, jen jste prijel z dovolene a je po diskuzi ... :-)

Titulek: to Alexandra, Autor: Peter, Datum: 6. července 2007 21:36

Uf.......teď jsem přijel z dovolené a co nevidím? Diskuze se tu opravdu rozjela :-)

A teď k slečně Alexandře, na Zdické noviny jsem neukazoval. Myslím jsi, že nejsou nějak dobré, ale pravidelně jsi je kupuji. A jsem velice rád, že se najde pár dobrovolníků, kteří věnují svůj volný čas a píší (jestli ne skoro zadarmo) do novin. Buďme rádi, že nějaké noviny máme.

Bohužel, ale ani v tyhle "báječných" novinách nebyl vysvětlen problém týkající se zdického koupaliště!!!!!!!!!!

A co se týká pana Landy to je takový zdický "kvítko" a ještě k tomu vedoucí organizace:Společenský klub Zdice.

to Balvan:
No peníze to jeho určitě nebudou!!!!
A jsem si na 100% jistý, že zdická radnice ani úřad veřejně neukáže ztrátu, která vznikla ŠPATNÝM pořádáním Rock festu.

A co na závěr mého dlouhého článku?
Přesto, že počasí není příliš pěkné.........neměly by jsme zapomenout na zdické koupaliště a jeho tak zvaný podle slečny Alexandry malý problém neboli náhoda blbec.

Můžu se ještě zeptat slečno Alexandro na jednu věc? Když neděláte na zdickém úřadě, myslíte tím i Stavební úřad ve Zdicích? Kolego!!!!!!!!!

Titulek: Rock fest, Autor: Balvan, Datum: 6. července 2007 17:40

Chtěl bych znát jako občan Zdic výsledek prodělku na slavném rock festu p. Landy.Takové věci by měly být zveřejněné.Vždyt p. Landa podniká z našich peněz.Slyšel jsem,že prodělal 200 tis..Určitě to nebyly jeho peníze.Děkuji.

Titulek: ..., Autor: Franta Planicka, Datum: 6. července 2007 9:55

Vzdyt my to koupaliste ani nepotrebujeme.. jen se podivejte na to hrozne pocasi, copa byste se v tomhle pocasi nekdo koupal? :) Vzkaz pro ty, co nemeli stesti jako ja (tzn. nejsou z Afriky): jdete do solarka :)

Titulek: to Pepa, Autor: Alexandra, Datum: 4. července 2007 13:27

Děkuju :)
Nikdy jsem nechtěla zpochybňovat právo občanů na informace - jestli to tak vyznělo, tak se omlouvám.
Jen už mám prostě dost toho, že pokaždé, když otevřu vzkazník, si zmínění pánové pořád na něco stěžují. Dělají, jako by na tom Zdice byly hůř než ta nejposlednější vesnice někde na Sibiři. Nedokáží vůbec ocenit jakoukoli snahu. Proto jsem se ptala, jestli si někdy zkusili něco velkého zorganizovat - ona to není žádná sranda. A náhoda je blbec...
Samozřejmě vždycky by se dalo dělat ještě víc. Jestli má tenhle vzkazník být brán vážně, tak se také musí seriózně tvářit. To jen pro zamyšlení...

Já bych na radnici snad ani sedět nechtěla - když to tak pozoruji, tak by mi to za ty prachy nestálo.
Hlavu vzhůru - 2010 si ty volby zopakujeme :) To je zadlouho - třeba už ta správa pár lidí přestane bavit...

Titulek: Slečno Alexandro, Autor: Pepa, Datum: 3. července 2007 17:23

Máte pravdu v tom, že když chce člověk něco změnit, můsí se ve většině případů angažovat. Ale to, že se člověk neangažuje, neznamená, že nemá právo na informace. Právo na informace má každý občan Zdic, bez ohledu na to, zda nějak aktivně mění co se mu nelíbí nebo ne. Koneckonců, i kdybychom chtěl, tak nemůžeme sedět všichni na radnici.

Jinak koukám že jsme volili zřejmě stejně nebo podobně a moje pocity z výsledku se také dají vystihnout jako razčarování ... :-)

Titulek: to Peter, Autor: Alexandra, Datum: 3. července 2007 12:01

V tom případě mě těší, pane kolego.
Sice jsem z Vašeho předchozího příspěvku pro moji osobu nepochopila, jestli si tykáme, vykáme, nadáváme spisovně nebo nespisovně, ale zvolím si formu mé osobě nejbližší.
Jestli Vám jde skutečně tolik o blaho města, proč si tedy nezajdete na některé veřejné zasedání a nepopovídáte si tam s povolanými přímo z očí do očí? Proč nezaložíte nějakou iniciativu nebo vlastní noviny? Proč nekandidujete? Máte spoustu šancí, jak ukázat, že věci umíte dělat lépe... Podívejte se třeba na pana Dušánka, také nesedí doma u webu a neroní slzy nad tím, že zdičtí občané neví nic o svojí historii. Můžete se inspirovat...
Když už jsme nakousli téma novin - Zdické noviny nejsou zrovna příklad investigativní žurnalistiky. Upřímně, jsou dost slabé. Dělají je už desítky let stále ti stejní lidé, stále stejným způsobem - ale tak, jak nejlépe dovedou. Zdické noviny jsou JEJICH dílo a to si až žárlivě střeží, je velice těžké se mezi nimi usadit a cokoli měnit. Hlavním znakem tohoto "plátku" je nízkorozpočtovost - a podle toho to také vypadá. Sama bych volala po celkovém omlazení, nových tématech, větších zubech - ale kdo z nás by to dělal - ZADARMO? Já ne. Takže pozor, aby se zase nevrátily doby, kdy Zdické noviny byly dvojstránkou novin Podbrdských.
Jen pro Váš klid: Nemám s radnicí nic společného - dokonce jsem současné vedení ani nevolila a byla jsem z výsledku dost rozčarovaná... Jsem jen normální občan jako Vy. Rozdíl je v tom, že mám pocit, že jestliže chci něco změnit, pak pro to musím také něco AKTIVNĚ dělat. Musím být vidět a musím tomu něco obětovat - jedině tak můžu získat. Nadávat a vztekat se umí každý. Mimochodem - až mi příště budete psát, jsem slečna.

Titulek: to alexandra, Autor: Peter, Datum: 29. června 2007 17:55

No nevím kolik je tobě, ale mě je dost na tolik, abych jsme se mohl ptát a zajímat o věci, které se mi týkají..........A zajímám se o zdický koupaliště, protože se už v tom dostatečně nevyznám: Nevím proč někde nevisí nějaké vysvětlení, co se stalo, proč se to stalo, jaká firma to prováděla atd. V normálním světě se o tyto informace nemusí občan dožadovat a prosit o odpověď. V tom jsou Zdice snad srovnatelné s Vámi zmiňovanou Afrikou :-)A na Vaši otázku, abych jsi zkusil něco naplánovat, tak toto je má práce, jsem projektant a architekt. Takže vím jak se tyto věci dělají, na to jsem studovaný, nevím jak Vy?

A je to velice zvláštní, že deset lidí se ptá na jednu zásadní otázku, a pak náhle do diskuse vstoupí nějaká náhodná bytost, možná přímo z radnice a začne nás urážet a vysvětlovat, že jsou to maličkosti, že to vůbec nevadí, že zdičtí lidé ze svých daní zaplatí rekonstrukci koupaliště za několik miliónů, a pak se celý rok ani nemůžou vykoupat, ale to by ani nevadilo, kdyby to zdickým lidem vůbec někdo zdělil a né odkazoval na nějaké noviny???????? Je to ostuda města a radnice, měli by se nad sebou velice zamyslet, co tam vůbec dělají?
A jestli tam pracujete i Vy paní (slečno) Alexandro, no pardon........To je fakt síla

Titulek: Alexandře, Autor: Pepa, Datum: 28. června 2007 23:43

Milá Alexandro,

pouštět se do Vás rozhodně nehodlám.

Ale použít spojení "Divím se, že se vedení města vůbec ještě obtěžuje na vaše příspěvky reagovat. Jejich snaha s vámi komunikovat je obdivuhodná." mi připadne poněkud mimo mísu, vzhledem k faktu že se zde námi poptávané informace "jaksi" neobjevují.

Chci vědět, jak je to s technickými problémy zdického koupaliště (které firma tyto rekonstrukce provádí a jakého jsou rázu) a jaké kroky provádí město pro to, aby zlepšilo dopravní obslužnost Zdic, obzvláště tu železniční a ve večerních hodinách obecně - a nemyslím si, že bych toho chtěl až tak moc. Podle ohlasů taká zřetelně nejsem sám.

Vás tyhle informace nezajímají? Pokud ne, dobré pro Vás.

Zdar a sílu!

Titulek: Zamysleni o ziznivem cernouskovi v Africe aneb jak za to muze Zdicky bazen, Autor: Jarda fon fidlakof, Datum: 28. června 2007 21:17

Neznam presne rozmery bazenu ale predstavte si, ze tento bazen se napustil a pak zbytecne vypustil a ja si rikam, proc sme tuto vodu radsi nevenovali cernouskum v Africe? mohl diky tomu vyrust aspon jeden velky nigga....jenze diky spatnemu projektu mozna tento nigga zemrel zizni:(....zapaluji si za nej jednu svicku!!!
smutny Jarda

Titulek: to alexandra, Autor: Jarda fon fidlakof, Datum: 28. června 2007 20:51

Alexandro!!!!! naprosty souhlas, jen tvrde do nich, sou to jen vydlacy!!!!a nesetri je....

Titulek: zdickým kibicům, Autor: alexandra, Datum: 28. června 2007 13:19

to:
Jarda von fidlakov
Peter
Rocky Balboa
Franta Plánička
a zbytek spolku

Nemyslíte, že už toho bylo dost? Ono je strašně jednoduché něco neustále kritizovat a napadat. Zkusili jste si někdy sami něco zorganizovat, zařídit, vést? Myslím něco, co se svou velikostí vyrovná minimálně vašemu egu. A vzhledem k tomu, jak je obrovské, mám na mysli něco jako světový mír nebo konec hladomoru v africe.
Divím se, že se vedení města vůbec ještě obtěžuje na vaše příspěvky reagovat. Jejich snaha s vámi komunikovat je obdivuhodná.
Nevím, jak ostatní, ale mně vaše vzkazy tady už unavují, ne-li přímo obtěžují. Kluci, proboha, už dospějte a najděte si jinou zábavu!
Tak - a teď se do mně pusťte...

Titulek: to Peter, Autor: Jarda fon fidlakof, Datum: 26. června 2007 21:07

to Peter: naprosty souhlas!!!!! priste se o novinkach na zdickem koupalisti dozvime snad v Ceskobudejovickem deniku.....
a o tom kdo vyhral vyberove rizeni na koupaliste, jestli ovsem nejake bylo a nedelal to nahodou znamy znameho se doctu asi mozna v Olomouckem deniku ze???????? nechce se mi verit tomu, ze by se to snad mohlo objevit ve Zdickych novinach:)

Titulek: Hluk o vikendech, Autor: Vlastimil Kraus, Datum: 25. června 2007 9:06

Dobry den, mame ve Zdicich rodinny domek, dojizdim o vikendech, neplati ve Zdicich nejaka vyhlaska, narizeni o klidu v sobotu ci nedeli ? Preci jen musim nekdy pouzivat na zahrade ruzne stroje, nejhlucnejsi je okruzni pila (cirkularka) apod., a ja nechci prekracovat dohody a narizeni platici v obci. Za odpoved predem dekuji. (mobil: 602463737)

Titulek: for Ilona, Autor: Peter, Datum: 22. června 2007 18:24

Doufám, že paní (slečna) Ilona není v žádné úřednické funkci ve Zdickém úřadě, protože podávání informací pro zdické spoluobčany pomocí Podbrdských novin.........to je snad sranda, nebo ne? Co si mám o tom myslet?
Pro ty, kteří si nechtějí kupovat Podbrdské noviny tady je citace:

Zdické koupaliště letos mimo provoz

Při rekonstrukci koupaliště nastaly neočekávané
technické problémy. Vzniklé závady
vyžadují delší dobu k odstranění. Proto plánovaný
termín otevření koupaliště není možné
dodržet a sezóna pro letošní rok na koupališti
neproběhne.

No nevím jestli tato zpráva něco vysvětluje paní (slečno) Ilono. Příště než budete něco obhajovat zkuste býti více věcná, až to nedopadne jako v tomto případě. Nebo jestli máte jiné konkrétnější informace, tak nám je zdělte.

Titulek: nepředvídatelná technická závad, Autor: Peter, Datum: 22. června 2007 17:56

Možná vím co to znamená............je to jen můj osobní názor. Trvalo mi to dlouho dobu než jsem na to přišel cca 5-10 sekund. Nepředvídatelná technická závad je, že koupaliště prostě neudrží vodu.....to znamená že protéká!!!!!!!!
Nevím čím to může býti možná špatně zvolený materiál (beton????).

A jinak můžu se zeptat na název stavební firma, která vyhrála zakázku na výstavbu zdického koupaliště? Docela mi to zajímá, o kterou známou stavební firmu zabývající se výstavbou koupališť a bazénů se jedná. A kolik bylo účastníků (firem) na výběrovém zřízení.
Díky za brzkou odpověď :-)

Titulek: to P.Kolarik, Autor: Jarda fon fidlakof, Datum: 22. června 2007 11:20

uznavam ze informace o vystave zpracovani kamene byly ukryty na zdickem webu, a take jsem nikdy neprohlasil,ze vystava nebyla hezka, jsem si jist ze urcite byla....to ovsem nemeni nic na faktu,ze informaci o vystave bych ted uz mozna sice nasel,ale potreboval bych k tomu hodne casu, urcite by bylo fajn, kdyby tyto akce byly na prvni pohled viditelnejsi,soucasny web mi ohledne aktualit neprijde moc prehledny,urcite by se k teto vystave vyplatilo napsat clanek,ktery by ji popsal a lidi by to i vice zaujalo....a mohu se zeptat co znamena "nepředvítatelná technická závada" ???

Titulek: koupaliště, Autor: rocky balboa, Datum: 22. června 2007 8:12

p.kolařík- na informace o koupališti budeme čekat do kdy? nebo máme hledat další zdroje informací o městě mimo město?

Titulek: Informace o výstavě (To: Jarda fon fidlakof), Autor: Kolařík Petr Názor registrovaného uživatele, Datum: 21. června 2007 20:57

Možná bude malá chybička přeci jen na Vaší straně. V "Aktualitách" jste žádnou informaci o výstavě "Řemeslné zpracování kamene, kovu a dřeva" nemohl najít, protože taková rubrika na webu není. Veškeré akce se nacházení v "Přehledu akcí". Vzhledem k tomu, že výstava skončila 20. 6. není již potřeba, aby zde o ní byla zmínka, to jistě uznáte, ale kdyby přece: http://www.mesto-zdice.cz/akce/detail/72/remeslne-zpracovani-kamene-kovu-a-dreva zde naleznete informace o proběhlé akci. Výstava byla velmi hezká (můj názor). Pan Šebesta i s panem Bucharem jsou velmi zruční řemeslníci/umělci.

Takže: "Dvakrát měř a jednou řež.".

Další vzkazy: « < 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 > »