Zdice - Zjednodušená verze stránek
Nastavení velikosti písma
+

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Město Zdice
Město Zdice vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.
Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Husova 2
26751 Zdice
Telefon: +420 311 685 105
Fax: +420 311 513 230
E-mail: podatelna@mesto-zdice.cz
E-mail: sekretariat@mesto-zdice.cz
E-mail: starosta@mesto-zdice.cz
E-mail: tajemnik@mesto-zdice.cz
E-mail: matrika@mesto-zdice.cz
E-mail: socialni@mesto-zdice.cz
E-mail: stavebni2@mesto-zdice.cz
E-mail: stavebni3@mesto-zdice.cz
E-mail: investice@mesto-zdice.cz
E-mail: personalni@mesto-zdice.cz
E-mail: rozpocet@mesto-zdice.cz
E-mail: fakturace@mesto-zdice.cz
E-mail: pokladna@mesto-zdice.cz
E-mail: majetek.zp@mesto-zdice.cz
E-mail: doprava.zp@mesto-zdice.cz
E-mail: info@mesto-zdice.cz
ID Datové schránky: yagbaba
  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Husova 2
    26751 Zdice
  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Husova 2
    26751 Zdice
  • 4.3 Úřední hodiny

    pondělí7:30 – 11:0012:00 – 17:00
    úterý7:30 – 11:0012:00 – 15:00
    středa7:30 – 11:0012:00 – 17:00
    čtvrtek7:30 – 11:0012:00 – 15:00
  • 4.4 Telefonní čísla

  • 4.5 Adresa internetové stránky

     
  • 4.6 Adresa podatelny

  • 4.7 Elektronická adresa podatelny

  • 4.8 Datová schránka

    ID Datové schránky: yagbaba
362654319/0800 (Česká spořitelna, a.s.)
00234061
DIČ: CZ234061
  • 8.1 Seznamy hlavních dokumentů

  • 8.2 Rozpočet

    Rozpočty

    Rozpočet na rok 2003
    Rozpočet na rok 2003.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 58,42 kB
    Staženo: 762×
    Vloženo: 29. 7. 2016
    Rozpočet na rok 2004
    Rozpočet na rok 2004.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 251,42 kB
    Staženo: 712×
    Vloženo: 29. 7. 2016
    Rozpočet na rok 2005
    Rozpočet na rok 2005.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 86,89 kB
    Staženo: 738×
    Vloženo: 29. 7. 2016
    Rozpočet na rok 2006
    Rozpočet na rok 2006.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 151,51 kB
    Staženo: 702×
    Vloženo: 29. 7. 2016
    Rozpočet na rok 2007
    Rozpočet na rok 2007.xls
    Typ souboru: XLS dokument, Velikost: 54 kB
    Staženo: 784×
    Vloženo: 29. 7. 2016
    Rozpočet na rok 2008
    Rozpočet na rok 2008.xls
    Typ souboru: XLS dokument, Velikost: 60,5 kB
    Staženo: 736×
    Vloženo: 29. 7. 2016
    Rozpočet na rok 2009
    Rozpočet na rok 2009.xls
    Typ souboru: XLS dokument, Velikost: 57 kB
    Staženo: 677×
    Vloženo: 29. 7. 2016
    Rozpočet na rok 2010
    Rozpočet na rok 2010.xls
    Typ souboru: XLS dokument, Velikost: 55 kB
    Staženo: 705×
    Vloženo: 29. 7. 2016
    Rozpočet na rok 2011
    Rozpočet na rok 2011.xls
    Typ souboru: XLS dokument, Velikost: 100 kB
    Staženo: 708×
    Vloženo: 29. 7. 2016
    Rozpočet na rok 2012
    Rozpočet na rok 2012.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 79,7 kB
    Staženo: 665×
    Vloženo: 29. 7. 2016
    Rozpočet na rok 2013
    Rozpočet na rok 2013.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 94,09 kB
    Staženo: 696×
    Vloženo: 29. 7. 2016
    Rozpočet na rok 2014
    Rozpočet na rok 2014.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 100,92 kB
    Staženo: 701×
    Vloženo: 29. 7. 2016
    Rozpočet na rok 2015
    Rozpočet na rok 2015.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 98,11 kB
    Staženo: 744×
    Vloženo: 29. 7. 2016
    Rozpočet na rok 2016
    Rozpočet na rok 2016.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 151,93 kB
    Staženo: 783×
    Vloženo: 29. 7. 2016
    Rozpočet na rok 2017
    rozpočet na 2017.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 2,37 MB
    Staženo: 758×
    Vloženo: 2. 3. 2017
    Rozpočet na rok 2018
    Rozpočet na 2018.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 139,79 kB
    Staženo: 512×
    Vloženo: 5. 4. 2018
    Rozpočet na rok 2019
    Rozpočet na rok 2019.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 85,27 kB
    Staženo: 345×
    Vloženo: 15. 4. 2019
    Rozpočet na rok 2020
    Rozpočet na rok 2020 na web.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 82,3 kB
    Staženo: 227×
    Vloženo: 30. 3. 2020
    Rozpočet na rok 2021
    Rozpočet na rok 2021 souhrnně na web.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 81,47 kB
    Staženo: 172×
    Vloženo: 4. 5. 2021
    Rozpočet na rok 2022
    Schválený rozpočet na rok 2022 souhrnně.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 102,32 kB
    Staženo: 94×
    Vloženo: 21. 3. 2022
    Rozpočet na rok 2023
    Rozpočet na rok 2023 schválený na web.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 184,37 kB
    Staženo: 25×
    Vloženo: 9. 3. 2023

Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají

  • ústně – v kanceláři úřadu
  • písemně – osobně v kanceláři úřadu nebo poštou na adresu úřadu
    Městský úřad Zdice
    Husova 2
    26751 Zdice
  • e-mailem: info@mesto-zdice.cz
  • elektronickým podáním: epodatelna@mesto-zdice.cz
  • telefonicky na tel. čísle: +420 311 685 105
Úřední hodiny

Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů

Lhůty

  • Odkaz na zveřejněnou informaci - § 6 odst. l) - 7 dnů
  • Výzva k upřesnění nesrozumitelné nebo příliš obecné informace - § 14 odst. 5, písm. b) - 7 dnů
  • Informace o odložení žádosti nevztahující se k působnosti povinného subjektu - § 14 odst.5, písm. c) - 7 dnů
  • Poskytnutí informace žadateli - § 14 odst. 5, písm. d) - 15 dnů
  • Prodloužení lhůty pro poskytnutí informace ze závažných důvodů - § 14 odst. 7) - 10 dnů
  • Rozhodnutí o odvolání - § 16 odst. 3) - 15 dnů
  • Upřesnění žádosti o informaci žadatele - § 14 odst. 5, písm. a) - 30 dnů
  • Lhůta pro stížnost žadatele, který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6; kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo §14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti; kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací - § 16a odst. 3 – 30 dnů
  • Odvolání proti rozhodnutí - § 16 odst. 1) - 15 dnů

Termíny

  • Poskytování informací dle § 5 odst. 1 způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 2) - od 1.1.2001
  • Poskytování informací z registrů způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 3) - od 1. 1. 2002

Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

Kdo může o informaci požádat

  • o informaci může žádat každá fyzická nebo právnická osoba, přičemž nemusí zdůvodňovat proč o informaci žádá

Kdo informaci poskytne

  • kterýkoli státní orgán nebo orgány územní samosprávy (obce)

Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno

  • Je-li požadovaná informace v souladu s právními předpisy označena za utajovanou informaci, k níž žadatel nemá oprávněný přístup, povinný subjekt ji neposkytne.
  • Informace týkající se osobnosti, projevů osobní povahy, soukromí fyzické osoby a osobní údaje povinný subjekt poskytne jen v souladu s právními předpisy, upravujícími jejich ochranu.
  • Pokud je požadovaná informace obchodním tajemstvím dle ust. § 17 zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, resp. dle ust. § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, povinný subjekt ji neposkytne.
  • Informace o majetkových poměrech osoby, která není povinným subjektem, získané na základě zákonů o daních, poplatcích, penzijním nebo zdravotním pojištění anebo sociálním zabezpečení povinný subjekt podle tohoto zákona neposkytne.

Další omezení práva na informace

  • Povinný subjekt může omezit poskytnutí informace, pokud:
    1. se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům povinného subjektu,
    2. jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí povinného subjektu, pokud zákon nestanoví jinak; to platí jen do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím, nebo
    3. jde o informaci poskytnutou Organizací Severoatlantické smlouvy nebo Evropskou unií, která je v zájmu bezpečnosti státu, veřejné bezpečnosti nebo ochrany práv třetích osob chráněna uvedenými původci označením „NATO UNCLASSIFIED“ nebo „LIMITE“ a v České republice je toto označení respektováno z důvodů plnění povinností vyplývajících pro Českou republiku z jejího členství v Organizaci Severoatlantické smlouvy nebo Evropské unii, pokud původce nedal k poskytnutí souhlas.
  • Povinný subjekt informaci neposkytne, pokud:
    1. jde o informaci vzniklou bez použití veřejných prostředků, která byla předána osobou, jíž takovouto povinnost zákon neukládá, pokud nesdělila, že s poskytnutím informace souhlasí,
    2. ji zveřejňuje na základě zvláštního zákona a v předem stanovených pravidelných obdobích až do nejbližšího následujícího období, nebo
    3. by tím byla porušena ochrana práv třetích osob k předmětu práva autorského.
  • Informace, které získal povinný subjekt od třetí osoby při plnění úkolů v rámci kontrolní, dozorové, dohledové nebo obdobné činnosti prováděné na základě zvláštního právního předpisu, podle kterého se na ně vztahuje povinnost mlčenlivosti anebo jiný postup chránící je před zveřejněním nebo zneužitím, se neposkytují. Povinný subjekt poskytne pouze ty informace, které při plnění těchto úkolů vznikly jeho činností.
  • Povinné subjekty dále neposkytnou informace o
    1. probíhajícím trestním řízení,
    2. rozhodovací činnosti soudů, s výjimkou rozsudků,
    3. plnění úkolů zpravodajských služeb
    4. přípravě, průběhu a projednávání výsledků kontrol v orgánech Nejvyššího kontrolního úřadu,
    5. činnosti Ministerstva financí podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nebo podle zákona o provádění mezinárodních sankcí.
  • Povinný subjekt neposkytne informaci, která je předmětem ochrany práva autorského nebo práv souvisejících s právem autorským (dále jen "právo autorské") , je-li v držení
    1. provozovatelů rozhlasového nebo televizního vysílání, kteří toto vysílání provozují na základě zvláštních právních předpisů,
    2. škol a školských zařízení, které jsou součástí vzdělávací soustavy podle školského zákona a podle zákona o vysokých školách,
    3. knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona,
    4. Akademie věd České republiky a dalších veřejných institucí, které jsou příjemci nebo spolupříjemci podpory výzkumu a vývoje z veřejných prostředků podle zákona o podpoře výzkumu a vývoje, nebo
    5. kulturních institucí hospodařících s veřejnými prostředky, jako jsou muzea, galerie, divadla, orchestry a další umělecké soubory.
  • Povinný subjekt neposkytne informaci o činnosti orgánů činných v trestním řízení, včetně informací ze spisů, a to i spisů, v nichž nebylo zahájeno trestní řízení, dokumentů, materiálů a zpráv o postupu při prověřování oznámení, které vznikly činností těchto orgánů při ochraně bezpečnosti osob, majetku a veřejného pořádku, předcházení trestné činnosti a při plnění úkolů podle trestního řádu, pokud by se tím ohrozila práva třetích osob anebo schopnost orgánů činných v trestním řízení předcházet trestné činnosti, vyhledávat nebo odhalovat trestnou činnost nebo stíhat trestné činy nebo zajišťovat bezpečnost České republiky.

Jak se o informaci žádá

Žádost o poskytnutí informace se podává
  1. ústně, tj osobní návštěvou na příslušném orgánu nebo dotazem provedeným pomocí telekomunikačního zařízení nebo
  2. písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.
Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.

Co musí písemná žádost obsahovat

  • označena („žádost dle informačního zákona“; „žádost dle z. č. 106/1999 Sb.“; „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“, apod.), tj., že se žadatel domáhá poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
  • musí v ní být určeno, kterému povinném subjektu je určena,
  • musí obsahovat u fyzické osoby: jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště a u právnické osoby: název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla, která žádost podává. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
  • je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické adresy podatelny povinného subjektu, pokud ji povinný subjekt zřídil. Pokud elektronické adresy podatelny nejsou zveřejněny, postačí podání na jakoukoliv elektronickou adresu povinného subjektu.
  • musí z ní být patrno o jakou informaci se žádá.
  • neobsahuje-li žádost uvedené údaje, povinný subjekt posoudí ve smyslu ust. § 14 odst. 5 zákona žádost a:
    1. brání-li nedostatek údajů o žadateli podle odstavce 2 postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
    2. v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
    3. v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,

Jaký bude postup povinného subjektu

  • Pokud povinný subjekt žádosti, byť i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti (dále jen "rozhodnutí o odmítnutí žádosti"), s výjimkou případů, kdy se žádost odloží.
  • Povinný subjekt žádost odloží, pokud:
    1. se požadované informace nevztahují k jeho působnosti a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
    2. bránil nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, povinný subjekt vyzval žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil, avšak žadatel nevyhověl této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení.
  • Nevydá-li povinný subjekt rozhodnutí o odmítnutí žádosti, nebo pokud povinný subjekt žádost neodloží, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.

Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví

  • pokud povinný subjekt, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
  • proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti může podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení

Komu se odvolání posílá

  • odvolání se podává u subjektu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti

Kdo o odvolání rozhodne

  • o odvolání rozhoduje orgán (příslušný krajský úřad), který je nejblíže nadřízeným povinného subjektu, který rozhodnutí vydal
  • ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal
  • proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.
  • 11.1 Nejdůležitější používané předpisy

    Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje

    • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
      (upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací).
    • zákon č. 167/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony
      (Tento zákon upravuje používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinností stanovených tímto zákonem).
    • zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění
      (upravuje postup orgánů moci výkonné, orgánů územních samosprávných celků a jiných orgánů, právnických a fyzických osob, pokud vykonávají působnost v oblasti veřejné správy).
    • zákon č. 128/2000 Sb. o obcích
    • zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech
    • zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích
    • zákon č. 200/1990 Sb. o přestupcích
    • zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
    • Platné obecně závazné vyhlášky
    • Usnesení ze zasedání zastupitelstva obce zde
  • 11.2 Vydané právní předpisy

    Město Zdice vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
    Úřední deska, Sbírka právních předpisů
  • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Městský úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.

    Sazebník ke stažení zde

    Zveřejněno 15. 2. 2022

  • 12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

    Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
  • 13.1 Vzory licenčních smluv

    Vzor licenční smlouvy dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

     

    VZOR

    Licenční smlouva

    uzavíraná v souladu s ustanovením § 14a zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a ustanovením § 46 a násl. zák. č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o  změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů

    Smluvní strany:
    Obec ……………………………
    se sídlem: ……………………………
    zastoupená: ……………………………
    k podpisu smlouvy pověřen: ……………………………
    IČ: ……………………………
    bankovní spojení: ……………………………
    (dále jen „poskytovatel“)
    a
    ……………………………………………
    ……………………………………………
    ……………………………………………
    (dále jen „nabyvatel“)

    Čl. 1
    Předmětem smlouvy je informace o ……………………………………………………………….
    (dále jen „informace“), kterou je obec …………………………… povinna poskytnout na základě žádosti o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

    Čl. 2
    1. Informace dle čl. 1 této smlouvy je předmětem ochrany autorského práva. Městská část Praha 1 prohlašuje, že k informaci vykonává majetková práva a je oprávněna poskytnout nabyvateli licenci dle čl. 2 odst. 2 této smlouvy.
    2. Poskytovatel nabyvateli poskytuje oprávnění k výkonu práva informaci užít k následujícím způsobům užití:………………………………………………………………………………………
    v rozsahu:………………………………………………………………………………………

    3. Licence je poskytována jako nevýhradní. Poskytovatel je nadále oprávněn užívat informaci způsobem, ke kterému licenci udělil, jakož i k poskytnutí licence třetím osobám.
    nebo
    3. Licence je poskytována za podmínek uvedených v § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, jako výhradní, a to z důvodu …………………………………………………………………………………………………………
    Poskytovatel nesmí poskytovat licenci třetí osobě. Poskytovatel je však oprávněn sám vykonávat práva užívat informaci způsobem, ke kterému licenci udělil.
    4. Nabyvatel může licenci poskytnout třetí osobě na základě podlicenční smlouvy pouze s předchozím písemným souhlasem poskytovatele.

    Čl. 3
    Smluvní strany se dohodly, že licence podle této smlouvy se poskytuje bezúplatně.
    nebo
    Smluvní strany se dohodly, že licence podle této smlouvy se poskytuje za úplatu. Nabyvatel je povinen zaplatit poskytovateli odměnu ve výši, která je obvyklá v době uzavření smlouvy za smluvních podmínek obdobných obsahu této smlouvy.

    Čl. 4
    1. Licence dle této smlouvy se poskytuje na dobu od ……………… do ……………… Smluvní strany si mohou sjednat případné prodloužení licence písemným dodatkem k této smlouvě.
    nebo
    1. Licence dle této smlouvy se poskytuje na dobu neurčitou. Nabyvatel i poskytovatel jsou oprávněni smlouvu vypovědět bez udání důvodů. Výpovědní lhůta je tříměsíční a počíná běžet prvého dne měsíce, následujícího po doručení výpovědi. 

    2. Po ukončení účinnosti této smlouvy je nabyvatel povinen zdržet se užívání předmětu licence dle této smlouvy.

    Čl. 5
    1. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma oprávněnými zástupci smluvních stran.
    2. Další práva a povinnosti vyplývající z této smlouvy se řídí § 46 a násl. zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů.
    2 Smlouva je vypracována ve dvou vyhotoveních, obě s platností originálu, z nichž po jednom obdrží poskytovatel a po jednom nabyvatel.
    3. Smluvní strany prohlašují, že souhlasí s případným zveřejněním obsahu této smlouvy v souladu s ustanovením zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

    4. O uzavření této smlouvy rozhodl …………………………………

    Za poskytovatele:Za nabyvatele:

    V ………………… dne………………V ………………… dne………………

    ……………………………………………………………………………………

  • 13.2 Výhradní licence

    V současné době nejsou pro Město Zdice poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Výroční zpráva za rok 2006

Výroční zpráva za rok 2006.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 101,65 kB
Staženo: 776×
Vloženo: 29. 7. 2016

Výroční zpráva za rok 2007

Výroční zpráva za rok 2007.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 102,08 kB
Staženo: 740×
Vloženo: 29. 7. 2016

Výroční zpráva za rok 2008

Výroční zpráva za rok 2008.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 100,24 kB
Staženo: 696×
Vloženo: 29. 7. 2016

Výroční zpráva za rok 2009

Výroční zpráva za rok 2009.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 100,53 kB
Staženo: 655×
Vloženo: 29. 7. 2016

Výroční zpráva za rok 2010

Výroční zpráva za rok 2010.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 98,33 kB
Staženo: 821×
Vloženo: 29. 7. 2016

Výroční zpráva za rok 2011

Výroční zpráva za rok 2011.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 99,33 kB
Staženo: 689×
Vloženo: 29. 7. 2016

Výroční zpráva za rok 2012

Výroční zpráva za rok 2012.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 611,21 kB
Staženo: 838×
Vloženo: 29. 7. 2016

Výroční zpráva za rok 2013

Výroční zpráva za rok 2013.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 637,07 kB
Staženo: 682×
Vloženo: 29. 7. 2016

Výroční zpráva za rok 2014

Výroční zpráva za rok 2014.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 71,86 kB
Staženo: 658×
Vloženo: 29. 7. 2016

Výroční zpráva za rok 2015

Výroční zpráva za rok 2015.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 88,84 kB
Staženo: 647×
Vloženo: 29. 7. 2016

Výroční zpráva za rok 2016

výroční zpráva za rok 2016.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 88,69 kB
Staženo: 639×
Vloženo: 19. 2. 2017

Výroční zpráva za rok 2017

výroční zpráva za rok 2017.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 88,52 kB
Staženo: 504×
Vloženo: 28. 2. 2018

Výroční zpráva za rok 2018

Výroční zpráva dle Z.106.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 648,65 kB
Staženo: 289×
Vloženo: 15. 2. 2019

Výroční zpráva za rok 2019

Výroční zpráva Z. 106.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 364,24 kB
Staženo: 286×
Vloženo: 14. 2. 2020

Výroční zpráva za rok 2020

Vyrocni zprava 2020.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 913,47 kB
Staženo: 157×
Vloženo: 10. 2. 2021

Výroční zpráva za rok 2021

Výroční zpráva 2021.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 573,45 kB
Staženo: 109×
Vloženo: 15. 2. 2022

Výroční zpráva za rok 2022

výroční zpráva za rok 2022.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 95,92 kB
Staženo: 31×
Vloženo: 22. 2. 2023

Informace o zveřejňovaných dokumentech podle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů:

Jedná se o tyto dokumenty:

Schválený rozpočtový výhled (zveřejňovaný podle par. 3, odst. 4)

Střednědobý výhled rozpočtu 2017-2020

Střednědobý výhled rozpočtu 2018 - 2021

Střednědobý výhled rozpočtu 2019 - 2021

Střednědobý výhled rozpočtu 2020-2022

Střednědobý výhled rozpočtu 2021 - 2023

Střednědobý výhled rozpočtu 2022-2024

Střednědobý výhled rozpočtu 2023 - 2025

 

Schválený rozpočet města (zveřejňovaný podle par. 11, odst. 4)

Rozpočet 2017

Rozpočet 2018

Rozpočet 2019

Rozpočet 2020

Rozpočet 2021

Rozpočet 2022

Rozpočet 2023

 

 

Schválená rozpočtová opatření (zveřejňovaná podle par. 11, odst. 4)

Rozpočtové opatření č. 1 2017

Rozpočtové opatření č. 2 2017

Rozpočtové opatření č. 3, 4, 5 2017

Rozpočtové opatření č.1,2 2018

Rozpočtové opatření č. 1 2019

Rozpočtové opatření č. 2, č. 3.  2019


Rozpočtové opatření č. 1 2020

Rozpočtové opatření č. 2 2020

 

Rozpočtové opatření č.1 2021

Rozpočtové opatření č. 2 2021

Rozpočtové opatření č. 3 2021

 

Rozpočtové opatření č. 1 2022

Rozpočtové opatření č. 2 a 3 roku 2022

Rozpočtové opatření č. 4 2022

Rozpočtové opatření č. 5 2022

 

Rozpočtové opatření č. 1 2023

 

Závěrečný účet  - návrh (zveřejňovaný podle par. 39, odst. 9)

 

Závěrečný účet – schválený (zveřejňovaný podle par. 39, odst. 10)

Závěrečný účet za rok 2016

Závěrečný účet za rok 2017

Závěrečný účet za rok 2018

Závěrečný účet za rok 2019

Závěrečný účet za rok 2020

Závěrečný účet za rok 2020 - komentář

Závěrečný účet 2021

Závěrečný účet města za rok 2021 - komentář

Závěrečný účet 2022

Závěrečný účet města za rok 2022 - komentář

 

 

Zpráva auditora za 2016

Zpráva auditora za 2017

Zpráva auditora za 2018

Zpráva auditora za 2019

Zpráva auditora za 2020

Zpráva auditora za 2021

Zpráva auditora za 2022

 

Rozpočtové provizorium

Rozpočtové provizorium 2020

Rozpočtové provizorium 2021

Rozpočtové provizorum 2022

Rozpočtové provizorum 2023

 

Dokumenty jsou zveřejňovány do 30 dnů od jejich schválení příslušným orgánem města.

V listinné podobě jsou k nahlédnutí v kanceláři vedoucí finančního odboru.

Vyvěšeno 05.05.2020
Datum sejmutí:
 

Rozpočty příspěvkových organizací města Zdice

Návrhy rozpočtu na rok 2018

Návrhy rozpočtů příspěvkových organizací na rok 2018

Schválené rozpočty na rok 2018

Schválené rozpočty příspěvkových organizací na rok 2018

Návrhy rozpočtu na rok 2019

Návrhy rozpočtů příspěvkových organizací na rok 2019

Schválené rozpočty na rok 2019

Schválené rozpočty příspěvkových organizací na rok 2019

Schválené rozpočty na rok 2020

Schválené rozpočty příspěvkových organizací na rok 2020

Návrhy rozpočtu na rok 2021

Návrhy rozpočtů příspěvkových organizací na rok 2021

Schválené rozpočty na rok 2021

Schválené rozpočty příspěvkových organizací na rok 2021

Návrhy rozpočtů příspěvkových organizací na rok 2022

Návrhy rozpočtů příspěvkových organizací na rok 2022

Schválené rozpočty příspěvkových organizací na rok 2022

Schválené rozpočty příspěvkových organizací na rok 2022

Schválené rozpočty příspěvkových organizací na rok 2023

Schválené rozpočty příspěvkových organizací na rok 2023

 

Poskytnuté informace dle Z. 106/1999 Sb.

22.03.2023

17.04.2023

19.01.2023

17.01.2023

05.10.2022

11.08.2022

10.08.2022

20.07.2022

27.05.2022

06.05.2022

22.04.2022

26.01.2022

18.10.2021

15.10.2021

29.09.2021

01.09.2021

01.06.2021

14.09.2020

29.06.2020

17.06.2020

20.05.2020

30.04.2020

 

 

Zodpovídá Ing. Petra Miláčková, tajemnice MěÚ

Formuláře nejsou k dispozici.

Co když orgán žádosti nevyhoví

Odvolání

  • Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení.
  • Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
  • O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
  • Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
  • Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.

Stížnost

  • Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,
    1. který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
    2. kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
    3. kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
    4. který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
  • Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
  • Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
    1. doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
    2. uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
  • O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
  • Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
  • Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.

Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.

 

Opravné prostředky